Wednesday, August 1, 2012

Like yaptığım şal bağlama modelleri

Bir kez bağladığını bir kez daha bağlayamayanlardan mısın?..ben onlardanım..not mu edilir resmi mi çekilir bağladığım şalın bilmiyorum ama bir kez yapınca aynısını bir kez daha yapamıyorum işte..zaten nasıl resim çekeyim ki artık..makinem sizlere ömür oldu..andıkça içim acıyor..

Ayna karşısında dakikalarca çabalayıp da bağlanan şalımı ''Nasıl bu şekilde bağladın?''soruların cevabı her zaman ama her zaman ''Bilmem ki,o anda bağlıuyorum bir daha da aynısını yapamıyorum'' oluyor..

Youtube'da şal bağlama ile ilgili bir çok video bulmak mğmkün aslında bakarak yapılabilir bağlanabilir ama vaktin olmalı peşinde bir bücürün koşması hazırlanmanızın süreci uzun olmamalı onun suyunu sütünü bezini hırkasını almayı aklıda tutup da almak olmasa yapılabilir gayet tabii..

;nşallah yaparsam ve resmini çekersem paylaşırım şimdilik bunlarla yetineceğiz canlarım..

Son olarak hayır KOMBİN YAPMAYACAĞIM...



























No comments:

Post a Comment