Sunday, September 2, 2012

En güzeli Hüsnü Abim!



Bu bir gezi blogu olsaydi her sey daha farkli olurdu, kabul. Ama ben de oyle oneri olsun diye ufak bi sey paylasayim dedim. Hep soruyorsunuz vay efendim Cesme'de nere gidelim vay efendim ne yiyelim falan diye. Aciklayayim dedim. Sonra da Hüsnü'den baslamaya karar verdim. En cok o haketti.

Efendim, kumru anladigim kadariyla Cesme'nin temel besin kaynagi. Tum vitamini proteini bundan aliyo Cesmeliler. E tabi bu kumrular da kalite kalite. En yaygin olani Kumrucu Sevki. Ama ben pek en iyi olduklarini dusunmuyorum. Otomatige alinmis hic bir sey en iyi olmayi haketmez. Sonuc olarak benim gozumde en iyisi Kumrucu Husnu. Cunku Husnu bizzat kendisi yapiyor kumrulari. İcine sevgi katma olayi falan var yani. Hah. Kumru konusunda anlastiysak fotografa geciyorum. Bu fotograftaki kumru degil; Basri. Hikayesini arastirayim diyordum ama en son gittigimde sarhostum; unuttum. Muhtemelen dedesinin adi. Geliyorum Basri'ye. Bu basrinin icinde yok yok. Sen de 5 katli ben diyim 6 katli. Oyle karman cormam ve oyle lezzetli ki bir yiyen muptelasi oluyor; onunu alamiyoruz efendim!

Tamam yiyecekler konusunda anlastik. Lokasyon veriyorum. Yaz kizim. Dalyan merkez, balikci herkeZ. Hahahay. Saka degil gercekten Dalyan merkezde. Acik adres verecek halim yok. Git Dalyan merkeze dolmus duraklarinin deniz kenarinin balikcilarin oraya gorursun. İlla goremezsen sor birine. Olmadi ara beni.

Ekle bunu "to do list"e. Aferin.

No comments:

Post a Comment