Friday, July 27, 2012

Kara Kalem






ayarsız mizah denen sokak ağzı kültürümüz

kalemin sistemin puştlarına karşı süngüsüdür. 


can alıcı yerine batırırsan


gıkı çıkmaz deyyusların


ama bilir neresine hangi sivrinin battığını






aşk ve sürgün yılları kalemime düştüğü dönemsel baz da yazmaya boş saman kağıtlarla başlayıp, mertliğin bozulmasıyla space sayfalarıyla tanışma, oradan blogere taşınmam ile birlikte yeni bir face tanışma sayfası ile daha kara kalem dostlarının takip standını genleştirmiş oluyorum. 






bloger yazılarımı ve eski arşivimi buradan takip edebilirsiniz. 


































Bu hayatın natürel orospuları masamdaki boş kağıtlarım dır. Ben üslubu kara lekeli kalemimle naçizane onlara kendi renklerini hatırlatıyorum. Rengini alan işi yokuşa sürmez pişti yapar, inkar eden kıvamındaki billuriye standı da dama ya boşluğunu sürükleyip bir benzerini arar. Şuna inanın bu mevkilerde kimse kimseye kademe atlatamayacağı gibi aman şeker oğlan, yandım bittim lokum helva kız gibi ibibik öterlere itibar etmek ve çizgiden çıkıp onların dilinden saz çalıp çengi çevirtmek yanlışına düşen imitasyon dikilmişlere, hangi dönemsel de olurlarsa olsunlar toplum sancısı denir. Sancı bünye kılcalında ilerlemişse de elbette zamanla gaz yapar. 






İşte bünyenin yada toplumun gazını alan kalemlere gazman denmez ne alaka, direk kara kalem denir. Gazı olan yeter ki azami oranda medyatik olsun. Muhakkak toplum zararlıysa bir gün şu kalemin kömürüne zehriyle çöker. 






Yazılarımda abiye kullanmıyorum. 


O yüzden sevenim az


Sevebilenim zorunlu bağımlı. 










tüm şu yazılandan da bir bok anlamadığınızı biliyorum ama bilmelisiniz ki amaç zaten anlatımı ilaçlamak sevgili dürdanelerim. 






Ramazanda fakir fukaraya sadaka vermeyin. 


Adam olun sosyal güvence verin. 


Onlar sizin acıklılarınız değil. 


Bu vatanın öz evlatlarıdır sevgili çok çok çok uçak gemi altın musluk sahibi

ve nerelerden aşurup aşurup edindikleri gün gibi aşikar dini bütünlerim. 




















.














  

No comments:

Post a Comment